А-Я A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z

ECOCERT
Франція

ECOCERT - незалежний орган контролю та сертифікації, уповноважений Міністерством сільського господарства Франції, стандарти якого забезпечують контроль над первинним сировиною, складом використовуваних натуральних і органічних елементів в кінцевому продукті, а також над усім виробничим процесом, включаючи вирощування рослин на екологічно чистих плантаціях (без використання хімічних добрив, пестицидів, генно-модифікованих організмів, стимуляторів росту рослин).

У 2002 році ECOCERT спільно з Міністерством сільського господарства Франції і Асоціацією виробників COSMEBIO, орієнтованих на випуск натуральної косметики, розробили і затвердили стандарт COSMEBIO, який визначив офіційні норми виробництва натуральної та органічної косметики у Франції.

Основні вимоги:
Згідно з вимогами COSMEBIO косметичні формули повинні мати в своєму складі не менше 95% компонентів природного походження, причому більшість з цих компонентів повинні бути органічними - вирощеними за допомогою органічного землеробства, - не містити продуктів нафтопереробки, силіконів, генетично модифікованих компонентів, штучних консервантів, синтетичних ароматизаторів , барвників і продуктів тваринного походження.

Продукція не повинна тестуватися на тваринах.

Процес виробництва і пакувальні матеріали повинні відповідати екологічним нормам.

Згідно з міжнародною номенклатурою косметичних інгредієнтів INCI органічні компоненти в довідниках сировини позначаються зірочкою.

На етикетці готового косметичного засобу рекомендується вказувати процентний вміст натуральних і органічних компонентів.


COSMEBIO

Франція

COSMEBIO встановлює 2 рівня маркетингових знаків ECO і BIO:

Знак ECO означає, що в косметичному продукті:

• мінімум 95% всіх компонентів мають природне походження;
• мінімум 5% всіх компонентів в рецептурі є органічними;
• мінімум 70% всіх компонентів рослинного походження є органічними;

Знак BIO дається з ще більш строгими умовами:
• мінімум 95% всіх компонентів мають природне походження;
• мінімум 10% всіх компонентів в рецептурі є органічними;
•   мінімум 95% всіх компонентів рослинного походження є органічними.

ICEA / AIAB
Італія

Італійська асоціація AIAB, яка об'єднує виробників і дистриб'юторів органічної продукції, і ICEA - один з провідних інститутів етичної та екологічної сертифікації в Італії і Європі - розробили звід правил Bio Eco Cosmesi, який підтверджує і гарантує біологічну та екологічну чистоту косметичної продукції.

Основні вимоги:
Згідно зі стандартами Bio Eco Cosmesi AIAB як косметичний сировини використовуються компоненти рослинного походження. Рослини повинні бути вирощені без використання шкідливої ​​с / г хімії за допомогою органічного землеробства або виростати в природних умовах в екологічно чистій зоні. Допускаються тільки щадні методи переробки сировини без використання техніки і хімічних розчинників. Метод органічного виробництва повинен відповідати міжнародним регламентованих стандартів CE 834/07, NOP, JAS або IFOAM. Заборонено використання штучних барвників, ароматизаторів, продуктів нафтопереробки, силіконів, полімерів, ГМО і продуктів, отриманих з мертвих хребетних тварин (напр .: масло норки, жир бабака, тваринні жири, гліцерин, тваринний колаген, еластин, гіалуронова кислота). Виняток становлять інгредієнти, які видобуваються без насильства над твариною і мають органічну сертифікацію (органічний мед, молоко).

Заборонено тестування продукції на тваринах.

Дозволені біотехнологічні методи ферментації бактерій.

Процес виробництва і пакувальні матеріали повинні відповідати екологічним нормам

SOIL ASSOCIATION
Великобританія

Soil Association була заснована в 1946 році групою вчених, лікарів та натуралістів, які вивчали взаємодію людини з природою. Soil Association розробила перший в історії звід правил ведення господарської діяльності людини відповідно до інтересів навколишнього середовища. У 1976 році на базі цієї асоціації виник сертифікаційний центр Soil Association Certification Ltd, який на даний момент вважається одним з авторитетних центрів сертифікації продуктів органічного виробництва, в тому числі і косметики. Королівський покровитель Soil Association - сам принц Чарльз.

Основні вимоги:
Згідно зі стандартами Soil Association виробники повинні переважно використовувати компоненти рослинного походження, при чому всі рослини повинні бути вирощені за допомогою органічного с / г або виростати в природних умовах в екологічно чистій зоні і мати відповідну сертифікацію. Сировина має бути свіжим і його переробка повинна здійснюватися механічними, максимально щадними методами без використання шкідливих хімічних речовин. Заборонені до використання рослини, занесені до Червоної книги.

Заборонено використання штучних барвників, ароматизаторів, продуктів нафтопереробки, силіконів, полімерів, сульфатних ПАР, ГМО і продуктів, отриманих з мертвих хребетних тварин (напр .: масло норки, жир бабака, тваринні жири, гліцерин, тваринний колаген, еластин, гіалуронова кислота). Виняток становлять інгредієнти, які видобуваються без насильства над твариною і мають органічну сертифікацію.

Всі речовини перевіряються на відсутність токсичності і биоразлагаемость.

Заборонено тестування продукції на тваринах.

Процес виробництва і пакувальні матеріали повинні відповідати екологічним нормам.

Виробник зобов'язується робити все можливе для захисту природних багатств планети і запобігання забруднення навколишнього середовища на всіх етапах виробництва.

Soil Association встановлює 2 рівня маркетингових знаків:
• Продукція маркується словом «Organic» (органічний) і має на упаковці знак Soil Association, якщо до складу продукту входить не менше 95% сертифікованих органічних сполук (виключаючи воду і мінеральні солі)
• Продукція маркується фразою «Made with organic (ingredients)» (зроблено з використанням органічних інгредієнтів) і має на упаковці знак Soil Association, якщо продукт містить не менше 70% сертифікованих органічних компонентів (виключаючи воду і мінеральні солі). При цьому на упаковці вказується відповідний відсоток органічних інгредієнтів в рецептурі.

USDA
США

У США головним документом, що регулює поняття «органічний», є звід правил Національної органічної програми - National Organic Programs (NOP) Final Rule, затверджений державним департаментом сільського господарства (USDA).

Щоб отримати знак маркування «органічний», все свіже і перероблене сировину (вироблене в США або імпортоване) має відповідати нормам Національної органічної програми і сертифіковане однієї з підконтрольних USDA організацій. Всі фермерські господарства повинні використовувати методи виробництва, які не шкодять людям, тваринам, грунті і навколишньому середовищу. Кожне фермерство щорічно інспектується контролюючими органами USDA.

Заборонено використання пестицидів, хімічних добрив, ГМО, продуктів нафтопереробки, штучних барвників, ароматизаторів, силіконів.

NOP встановлює кілька рівнів маркування товарів:
• «100% organic» (100% органічний) - продукт повинен містити тільки сертифіковані органічні компоненти. На упаковці обов'язково ставиться маркувальний знак USDA.
• «organic» (органічний) - у складі продукту має бути не менше 95% сертифікованих органічних сполук, решта 5% повинні бути включені до списку не органічних сполук, дозволених правилами NOP. На упаковці ставиться маркувальний знак USDA.
• «Made with organic (ingredients)» (зроблений з використанням органічних інгредієнтів) - продукт повинен містити не менше 70% сертифікованих органічних компонентів. При цьому на упаковці вказується відповідний відсоток органічних інгредієнтів. Знак якості USDA не виноситься на упаковку.
• Продукти, що містять менше 70% органічних інгредієнтів не можуть використовувати маркувальний знак USDA і слово «organic» на упаковці. Однак, дозволяється відзначати органічні інгредієнти словом «organic» в інгредіентному складі.


Loading...